SYNTTÄRITYTTÖ

31. heinäkuuta 2017




Tänään täytin 28 vuotta. Jälleen vuoden viisaampi ja onnellisempi. 28 on oikeastaan ihan hyvä, vaikka se maaginen "25" onkin ylittynyt jo aikaa sitten ja ollaan taas vuoden lähempänä kolmeakymmentä. Aijon seuraavan vuodenkin nauttia elämästä ja keskittyä rakkaisiin ja minua rakastaviin ihmisiin. Poistua omalta mukavuusalueelta ja tavoitella unelmia. Tehdä niitä asioita joista aidosti nautin ja keskittyä ihmisiin joiden kanssa mun on hyvä olla.

27 vuosi oli ihana ja varsinkin tämän vuoden puolella olen päässyt tekemään ja kokemaan niin huikeita juttuja. joista en olisi osannut edes unelmoida! Toivon tälle ja tulevillekkin vuosille samaa ja olen kiitollinen kaikesta siitä mitä olen päässyt kokemaan ja tekemään. <3

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

FOLLOW ME ON INSTAGRAM @MIIASAARIN

© M I A Creative. Design by FCD.