SWEET BITES 1V!

28. joulukuuta 2017



Blogini on täyttänyt eilen yhden vuoden. En olisi ikinä osannut arvata millaiselle matkalle Sweet Bites minut tempaiseekaan! Vuosi on ollut tosi antoisa ja olen saanut blogin ansiosta niin paljon hyvää elämääni. Blogin perustaminen on ollut ihan ehdottomasti pelkästään hyvä juttu ja olen onnellinen, että sen tein tuolloin vuosi sitten. Ennen tätä blogia kirjoitin pienesti edeltäjäänsä, mutta en oikein ollut tyytyväinen mihinkään mitä tein, joten kirjottaminen jäi hetkeksi.

Yhtenä iltana ajattelin, että hitto soikoon, nyt laitan tämän blogin oikeasti pystyyn ja laitan panostukseni siihen. Silloin ajattelin, että en halua että kovinkaan suuri määrä tuttuja tietäisi että kirjoittelen tätä. En ehkä halunnut avata itsestäni niin paljon koko maailman nähtäville. 

Jostain ihmeen syystä aluksi blogin kirjoittaminen nolotti minua pienesti ja ajattelin että jaksaisinko kuitenkaan päivittää tätä säännöllisesti, kiinnostaisiko ketään mun jutut ja kaikista pahin, mitä ihmiset ajattelevat tekemisestäni. En koskaan ole pahemmin piitannut siitä, mitä joku ajattelee, mutta silloin se arvelutti hetken aikaa onko tämä ihan typerä juttu.


Ehkä en enää vuosi sitten halunnut vaivata päätäni tuollaisilla asioilla ja aloin tekemään asoita, sekä tekemään töitä sen eteen, että kirjoitan juuri nytkin täällä, ja olen saavuttanut omalla mittapuullani monia upeita juttuja jo nyt. Jep, varmasti joku saattoi aluksi kaikille niille kuvaussessioille ja muulle nauraakkin (ja niin tekikin), mutta nyt voin todeta, että voit tehdä perässä - toodaloo motherfuckers!☺

Sellainen harmi tietenkin mikä voi julkisesti elämästään kirjoittavalla nousta esiin, on hyväsydämisyyden hyväksikäyttö ja hyötymisyritykset. Sekä sellainen katkera kateellisuus ja mm. raha-asioiden arpominen ja mikä muu tahansa aivan naurattava ja järjetön. Miksi se edes kiinnostaa ketään? Ei minua ainakaan liikuta, saati kiinnosta pätkääkään vaikkapa naapurin Maijan rahankäyttö, tai talousasiat muutenkaan. Ei edes jonkun hyvin menestyvän bloggaajakollegan rahat ja menot.

Jos tällaisia on aikaa pohtia, niin annan neuvon - jokaisella on itsellään avaimet omaan onneensa. Usein se vaatii hirveästi töitä ja täydellisen panostuksen, mutta lähes kaikki on mahdollista, mistä sitten ikinä haaveiletkaan. Tee kuitenkin se työmäärästä riippumatta, koska se kannattaa! <3 

Noh, aivan kaikki ei ole aina mahdollista elämäntilanteista riippuen, mutta usein sulla on valta päättää omasta elämästä, ja siitä mihin suuntaa sen haluat itseäsi vievän. 


Oon itsestäni oikeasti aika ylpeä - olen joutunut opettelemaan kaiken kameran käytöstä, koodauksesta ja ihan kaiken muun mahdollisen kautta ihan itse. Ja opettelu jatkuu edelleen! Mikään ei ole niin palkitsevaa, kuin huomata kehittyvänsä, ja se jos mikä motivoi jatkamaan. Ja täytyy myöntää, että en ole ollut esimerkiksi lapsena missään mitenkään erityisen hyvä, mutta aikuisena kuitenkin olen oppinut että se mihin ryhdyn, laitan kaikki panokseni siihen ja harjoittelen niin kauan kunnes voin sanoa olevani hyvä! 

Onneksi mulla on aivan paras tukijoukko ollut mun rinnalla alusta alkaen neuvomassa ja tukemassa! Blogin ansiosta olen päässyt tutustumaan ihan huippu tyyppeihin ja luomaan paljon kontakteja. Olen kiitollinen jokaisesta yhteistyötä jota olen päässyt toteuttamaan ja kaikesta siitä luotosta mitä olen saanut omalle tekemiselle myös yhteistyökumppaneideni osalta. 

Olen tämän blogin ansiosta saanut lukuisia mielenkiintoisia yhteydenottoja, kutsuja ja muuten vaan niin ihania kommentteja ja viestejä - en voi kuin kiittää niistä jokaisesta koko sydämestäni, ne ovat olleet todella arvokkaita minulle! Suurin mitä olen saanut, on työ jota saan hoitaa nyt. Ilman tätä blogia en tekisi sitäkään juuri nyt. 

Vuosi vaihtuu ihan pian ja niin monta kivaa uutta juttua on jo odotettavissa tulevalle vuodelle! Tänä vuonna ajoin kuitenkin vielä ehtiä vastaanottamaan uuden vuoden ihan parhaiden tyyppien kanssa, kokkailemaan hyvää ruokaa, poksauttamaan kuoharin jos toisenkin, köllötellä paljun lämmössä ja huomenna mennään ystävän kanssa ravintolan kautta Kasmirin keikalle -SUPER!

Toivotan sulle täältä ihanaa viikonloppua ja uuden vuoden juhlien odotusta <3

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

FOLLOW ME ON INSTAGRAM @MIIASAARIN

© M I A Creative. Design by FCD.